شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات میزیمیزکاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی میزیمیز به دقت ملاحظه فرمایید
.ورود کاربران به وبسایت میزیمیز هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری میزیمیز و سایر خدمات ارائه شده توسط میزیمیز به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات میزیمیز است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین میزیمیز از سوی کاربر است
.لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود
. قوانین عمومیتوجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای میزیمیز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای میزیمیز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است
. تعریف مشتری یا کاربرمشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات میزیمیز اقدام کند
.همچنین از آنجا که میزیمیز یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند
. ارتباطات الکترونیکیهنگامی که شما از سرویسها و خدمات میزیمیز استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به میزیمیز ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که میزیمیز به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای میزیمیز از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد میزیمیز برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
سیاستهای رعایت حریم شخصیمیزیمیز به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند
.میزیمیز متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت میزیمیز، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید
.همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات میزیمیز، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط میزیمیز جزئی از اموال میزیمیز محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار میزیمیز است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای میزیمیز محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط میزیمیز و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار میزیمیز است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسایت میزیمیز و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای میزیمیز محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات میزیمیز، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است
.ثبت، پردازش و ارسال سفارش- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. میزیمیز به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد
.- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت میزیمیز به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. میزیمیز همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد
.- میزیمیز مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای میزیمیز محفوظ است
.- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت میزیمیز، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای میزیمیز محفوظ است. میزیمیز در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت میزیمیز میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت
.- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، میزیمیز جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند
.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد
.- با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند
.- از آنجا که میزیمیز یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، لازم است پیش از ارسال، مبلغ آن تسویه شود
.- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
- در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد پیگیری سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که میزیمیز هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقلمیزیمیز همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و میزیمیز تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند
.آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش میزیمیز اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش میزیمیز ارسال شود
. برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید
. نظرات کاربرانهدف از ایجاد بخش نظرات در میزیمیز، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات میزیمیز با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند
. میزیمیز در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ
گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به
هیچوجه به معنی تایید فنی میزیمیز دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیم
گیری خود قرار ندهند
. شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (
Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
2. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
3. نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
4. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند
.5. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه بهصورت مطلق
.6. جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید
.7. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوالکردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
8. کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر میشود
.9. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتوگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفتوگو دارد، تایید نخواهد شد
.10. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند
.11. در نظرات خود، از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی قوتها یا ضعفهای محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد
.12. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید
.13. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید
.14. کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش از میزیمیز را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی را دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید
.15. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید
.16. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید
.17. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاهکردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمهی تایید نظرات کاربران است
. شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:- بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسمالخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
- از پرسش و پاسخ دربارهی آدرس سایر فروشگاه
های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
- پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
- از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه
های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.
توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان میزیمیز تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
برای ارسال سایر درخواستها یا پیشنهادهای خود نیز از فرم صفحه "تماس با ما" استفاده کنید یا به
info@mizimiz.ir ایمیل ارسال کنید
. محتوامیزیمیز نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای تولید کننده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است میزیمیز تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط میزیمیز دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است
.وب سایت میزیمیز هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت میزیمیز تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد
.سایت میزیمیز ممکن است دارای سرویسهایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویسهای جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروههای خبری، شبکه دوستان و سرویسهای دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه میشوند. شما توافق میکنید که از این سرویسهای جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیامهایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد
.© کلیه محتویات سایت میزیمیز شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت میزیمیز تعلق دارد
. سیاست قیمت گذاریسیاست قیمتگذاری در میزیمیز مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در میزیمیز قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند
.با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، میزیمیز نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، میزیمیز موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود
. طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیزطرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه درج میشود که این کالاها تنها برای ساعتهایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال میشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، میزیمیز تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگیهای لازم انجام میشود. هرینه ارسال سفارش برای بخش پیشنهاد ویژه به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته میشود و امکان تغییر ندارد
. نمایندگیمیزیمیز در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها، تراکنشهای مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی میزیمیز اطلاع دهید
. قوه قهریهتمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، میزیمیز هیچ گونه مسئولیتی ندارد
.میزیمیز خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید
. راهنمای ثبت سفارش و خرید از میزیمیز1)جستجو و انتخاب کالابرای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت میزیمیز، از سه روش میتوانید استفاده کنید
: - استفاده از ابزار نوار جستجو در صورتی که مدل یا برند مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده باشید، در قسمت بالای صفحههای سایت یک ابزار جستجو وجود دارد و شما میتوانید با تایپ نام یا بخشی از نام آن کالا در نوار جستجو، به صورت مستقیم به سراغ محصول مورد نظر خود بروید
. - استفاده از بخش بندی گروههای کالازیر ابزار نوار جستجو ، گروه بندی کالا قرار دارد که با قرار دادن نشانگر موس بر روی هر یک از آنها، دسته بندی محصولات مرتبط آن گروه کالا نمایش داده میشود
.سپس با کلیک کردن بر روی دسته بندیهای کالا ، شما به صفحهی جستجوی پیشرفته منتقل میشوید که میتوانید بر اساس سازنده، نوع یا رنگ جستجوی خود را محدود کنید
.در مراحل بعدی، میتوانید از ابزار جستجوی پیشرفته سایت استفاده کنید و با انتخاب ویژگیهایی که برای شما اهمیت بیشتری دارند در کنار محدود کردن دامنه قیمت کالا، کالای مطلوب خود را راحتتر انتخاب کنید
. - استفاده از ابزار دسترسی سریعدر نوار دسترسی سریع در صفحه اصلی سایت نیز میتوانید روی گروه کالای موردنظر کلیک کنید تا به صفحهی جستجوی پیشرفته منتقل شوید
. همچنین، بخشهایی در سایت شامل "فقط در میزیمیز"، "پرفروش ترین ها" ، "محبوب ترین ها" و "جدید ترین ها" در نظر گرفته شدهاند که بررسی محصولات در این بخشها میتواند شما را در انتخاب کالای مورد نظرتان کمک نماید
. 2)اضافه کردن کالا به سبد خریدپس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، با کلیک کردن بر روی گزینه اضافه به سبد خرید، وارد صفحه سبد خرید میشوید. اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید تا به صورت یک سفارش برای شما پردازش و ارسال شوند. لازم به ذکر است که اگر مبلغ مجموع کالاهای سفارش شما بیشتر از پنجاه هزار تومان شود، در تبریز مشمول تحویل رایگان میزیمیز خواهد شد
.3)نهایی کردن خریدپس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، باید سفارش خود را طی چند مرحله زیر تکمیل و نهایی کنید
:1)ورود به میزیمیز، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت
.اگر بدون وارد شدن در سایت کالاهای موردنظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله "ورود به میزیمیز" با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید. اگر قبلاً حساب کاربری در میزیمیز نداشتهاید میتوانید به راحتی در چند ثانیه و با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن مشخصات خود، ابتدا عضو سایت شده و سپس سبد خرید خود را ثبت کنید. سپس با طی مرحله بعدی، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد
.در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی میتوانید به بخش "پرسشهای متداول" مراجعه نمایید
.