برخی از سوالاتی که مشتریان یا کاربران عزیز ممکن است با آن مواجه شوند
ثبت و پیگیری سفارش1. آیا برای خرید از میزیمیز، حتماً باید در سایت عضو باشم؟
بلی، میزیمیز برای اعضای خود امتیازات ویژهای در نظر گرفته است که عبارتند از :
- امکان ارسال خبرنامه و اطلاعیه های سایت
- اطلاع بودن و بهره مندی از تخفیفات ویژه
- پیگیری و کنترل سفارشات
2. آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
3. اگر به دلیل قطعی برق یا اینترنت نتوانم سفارشم را تکمیل کنم، امکان برگشت لیست سفارش وجود دارد؟
بلی، بعد از رفع مشکل پیش آمده، با ورود مجدد به پنل کاربری خود میتوانید لیست انتخاب شده را در قسمت سمت راست مشاهده نمایید و نسبت به تکمیل و نهایی کردن سفارش خود اقدام فرمایید. این لیست تا نهایی شدن سفارش در پنل شما باقی خواهد ماند.
چگونگی ارسال سفارشات1. به چه روشی سفارش من ارسال میشود؟
در سرتاسر کشور، سفارشها از طریق شرکت پست ارسال میشوند.
2. هزینه ارسال سفارش به چه صورت محاسبه و اخذ میشود؟
هزینه ارسال مطابق قیمتهای مصوب اداره پست و بر حسب وزن مرسوله محاسبه و در فاکتور نهایی لحاظ میگردد.
3. آیا میتوانم سفارشم را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟
خیر، در ارسالهای پستی امکان تنظیم روز و ساعت در حال حاضر وجود ندارد.
4. پس از ثبت سفارش، چقدر طول میکشد که به دستم برسد؟
سفارشاتی که در شهر تبریز انجام میشود، در همان روز نیز قابل ارسال میباشد. زمان ارسال به دیگر شهرهای کشور معمولاً 48 تا 72 ساعت میباشد.
نحوه پرداخت1. مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟
شما به صورت اینترنتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله پرداخت، روش پرداخت خود را انتخاب کنید.
همه کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت میزیمیز، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
2. ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
3. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت میزیمیز امن است؟
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از میزیمیز که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود
نکتههای زیر را رعایت فرمایید1- با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
2- قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
3- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
خدمات پس از فروش1. اگر کالایی که خریداری کرده ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه کار باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (طی تماس تلفنی یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان میزیمیز در اسرع وقت مشکل شما را پیگیری مینمایند.